شیعه در عصر امام مهدى علیه السلام


شیعه ، این پیروان مذهب خاندان وحى و رسالت ، از همان روزهاى رحلت پیامبر گرامى تـاکـنـون ، هـمـواره مـورد فـشـار و سـتـم قـرار گـرفـتـه و حـقـوق و آزادى آنـان پایمال شده است .
به همین جهت است که : تاریخ اینان ، لبریز از قربانیان و شهیدان گرانقدر و راستینى اسـت کـه در طـول تـاریـخ به دست بیدادگران کشته شده و مورد تبعید و طرد و سرکوب قـرار گـرفـتـه اند و جرمشان تنها این بوده است که پیرو امیرمؤ منان علیه السلام بوده اند
شـیـعـه ، پـس از رحـلت پـیامبر در هر عصر و زمان در همه جهان اسلام ، همواره هدف قلمهاى مـسـمـوم بـوده اسـت و در ایـن مـدت حـکـومتها و سلسله هایى که در نقاط مختلف جهان اسلام ، قدرت را به کف گرفته اند با قدرت و امکانات بسیار با این مذهب و پیروانش به جنگى بى رحمانه و نابرابر برخاسته اند.
بـا مـراجـعـه بـه کـتابهاى تاریخى مى توان انواع مصائب و سختیهایى را که بر اینان رفـتـه اسـت ، مـطـالعـه کرد. و دریافت که از همان آغاز کار شیعه و تشیع از ((سلمان )) گـرفـته تا ((عمار))، ((عبدالله بن مسعود))، ((ابى ذر غفارى ))، ((مالک بن نویره )) و... تـا دیـگران ، همواره زیر سهمگین ترین فشارهاى ظالمانه بوده اند. با نگرشى بـه جـنـگ جـمـل ، صـفـیـن ، نـهـروان و یورشهایى که در زمان عنصر پلید و خودکامه اموى ((مـعـاویه )) بر شهرهاى شیعه و خانه ها و شخصیتهاى وارسته و شایسته آن نمودند و تـا شـهادت امیرمؤ منان علیه السلام و مسموم ساختن فرزندش حضرت مجتبى علیه السلام .. تـا فاجعه جانسوز کربلا و پیامهاى آن ... و تا شهادت هشت امام خاندان وحى و رسالت پـس از امـام حـسـیـن عـلیـه السـلام یکى پس از دیگرى و تا هزاران نمونه دیگر از نمونه هایى که بر صحت و درستى دیدگاه ما دلالت مى کند همه و همه این واقعیت را نشان مى دهد کـه پـس از رحلت پیامبر((ص )) تاکنون شیعه همواره هدف تیرهاى ستم قلمهاى مسموم و حکومتهاى خودکامه بوده است .
رژیـم امـوى و عـثـمـانـى و دیـگـر رژیـمـهـاى خودکامه و زمامداران ستم و تباهى همه تلاش ارتجاعى خویش را براى از میان برداشتن شیعه و تشیع بکار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.